En blogg om: * Hälsa * Skönhet * Träning * Arbetet med ett fantastiskt företag inom wellness, i teamet Fit4Life!
Observera att bloggen drivs av privat, oberoende TeamPartner, och inte är någon officiell sida för PM eller dess produkter.

söndag 19 juni 2011

Dränkt

Efter regn kom solsken. Ganska lagom tills jag precis kom tillbaka från löprundan faktiskt =P Men trots att jag var genomblöt ända in i märg & ben, så gick det faktiskt bra. Slog nytt tidsrekord kändes det som. Men svårt att veta säkert.. Note to self: Måste införskaffa löparklocka!! Vad jag dock med säkerhet kan meddela är att mina skor i gore-tex som skulle vara 100% vattentäta, inte var det. Det var första gången dom riktigt sattes på prov. Sprang med dom i vintras i lite snö och det gick bra, men vid ett rejält regnoväder gick tydligen gränsen. Varför jag springer med vinterskorna är för att jag börjat få så himla ont i fötterna av dom vanliga. Måste därför även införskaffa nya sånna.. Det är mycket som trängs och vill få plats i budgeten just nu!

Kom hem från löprundan som en dränkt katt..
Men det är svårt att förmedla den rätta dränkt-katt-känslan i bild ^^

Hur som helst.. Från början sprang jag för att komma i form efter mina 2 graviditeter. Numera springer jag för att det är så skönt och för att slippa abstinensen som uppstår om jag inte gör det =) Men jag har faktiskt satt upp lite roliga mål med min löpning nu. Motivationen har jag inga problem med, men det är ju kul att ha något att jobba emot så att man hela tiden blir bättre. Så nu måste jag se till att köpa hem lite Fitness Drink! Det går åt här hemma ska ni tro, med två träningsnarkomaner i huset. Och lägligt nog så ska jag till lagret i Ängelholm i morgon, tillsammans med ett gäng i vårt underbara Fit4Life-team =)

1 kommentar:

  1. sv: Tack för tipset! Det kanske är något man ska ta och testa nästa gång :P

    SvaraRadera