En blogg om: * Hälsa * Skönhet * Träning * Arbetet med ett fantastiskt företag inom wellness, i teamet Fit4Life!
Observera att bloggen drivs av privat, oberoende TeamPartner, och inte är någon officiell sida för PM eller dess produkter.

tisdag 21 juni 2011

Före och efter

Ett riktigt bra löppass ikväll, kändes helt kanon! Körde intervaller och tog ut mig rätt så bra. Visst är det en härlig känsla att svettas som en häst? ;) 

 Före träningen kör jag Fitness Drink blandat med Activize. Förutom all energi man får, så är det såå supergott! Som en nyttig RedBull. Fast godare.

Efter träningen/innan läggdax blir det Restorate, som återhämtar kroppen. Bl.a. måste jag ju tillägga, den gör så mycket mer än så. Jag börjar mer och mer förstå vilken tung produkt detta är. Jag tror faktiskt att dom allra flesta egentligen skulle behöva den, inte minst för att dom allra flesta är försurade i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar