En blogg om: * Hälsa * Skönhet * Träning * Arbetet med ett fantastiskt företag inom wellness, i teamet Fit4Life!
Observera att bloggen drivs av privat, oberoende TeamPartner, och inte är någon officiell sida för PM eller dess produkter.

torsdag 23 juni 2011

Springa 5000 km och cykla 6000 km? Någon?

Okej, jag fattar om ni inte tycker att jag med min (brist på) meritlista är så mycket att hänga i granen. Om det inte betyder sådär himla mycket för er att jag äter FitLine och tycker det är skitbra. Men snälla ni, kolla in denna snubben!! Finns det fortfarande några tveksamheter? Achim Heukemes har tidigare gett sig ut på liknande galna äventyr har jag förstått. Men detta säger han blir hans största utmaning nånsin. The double crossing of the United States of America. Grymt häfitgt. Och han käkar FitLine förstås ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar